Webové stránky používají k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookie.   Více

Potřebujete nám zboží vrátit ve 14 denní lhůtě nebo reklamovat zboží? Postupujte prosím podle následujících instrukcí. Vše vyřídíme co nejdříve. Vaše spokojenost je pro nás důležitá.

Výměna a vrácení zboží

Při uzavření kupní smlouvy na dálku (např. tedy nákup v internetovém obchodě), má kupující podle občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží.
Výměnu či vrácení zboží (např. při koupi špatné velikosti), můžete zaslat zboží na adresu AdWell Advertising s.r.o.

Vždy prosím dodržte tento postup:

  • Zboží vracejte bez známek užívání, čisté, pokud možno v původním obalu (i s visačkami identifikujícími zboží, dokumentací a veškerým dalším příslušenstvím).
  • Zboží pošlete, nebo doneste osobně zpět na pobočku do čtrnácti (14) dnů od převzetí (do tohoto data musí být zboží doručeno zpět).
  • Pokud zboží posíláte zpět, připojte vždy průvodní dopis - vytiskněte a vyplňte připravený formulář, nebo dopis napište ručně a vyplňte požadované údaje uvedené ve formuláři.
  • Zboží nezasílejte na dobírku (vyúčtování provádí dodavatel).
  • Podle obchodních podmínek je také možné zaslat odstoupení od smlouvy na adresu provozovny či na email info@mypets.cz, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží a zboží odeslat prodávajícímu do pěti (5) pracovních dnů od odeslání odstoupení od smlouvy prodávajícímu.
  • Při vrácení veškerého objednaného zboží, je zákazníkovi vrácena kupní cena zboží, včetně účtované ceny za dopravu. Při vrácení části objednaného zboží (tj. některé zboží z dodávky si zákazník ponechá), je vrácena kupní cena zboží, náklady na dopravu nejsou vráceny. Při odstoupení od smlouvy jsou podle zákona účtovány skutečně vynaložené náklady spojené s výměnou či vrácením zboží. Pokud požadujete vrácení peněz složenkou, je skutečně vynaloženým nákladem poplatek za složenku dle platného ceníku České pošty. V případě vracení peněz převodem, není účtován žádný poplatek. Uvádějte tedy prosím raději číslo účtu. Žádné další poplatky nejsou účtovány.Pokud vyměňujete zboží za jiné, je skutečně vynaloženým nákladem dopravné 109 Kč.


Pokud si s výměnou zboží nevíte rady, napište na info@mypets.cz

Záruka

Na chovatelské potřeby je poskytována zákonem stavovená záruční doba 24 měsíců (kromě zákonem stanovených výjimek - týká se především krmiv).

Reklamace

Ačkoliv prodáváme pouze prvotřídní zboží, jako u každého obchodníka se Vám může se stát, že bude nutné zboží reklamovat. Pokud se rozhodnete reklamovat u nás zakoupené zboží, kontaktujte nás emailem (je třeba uvést Vaše jméno, číslo kupního dokladu - faktury a název reklamovaného zboží). Dohodneme s Vámi další postup.
Zákazník je povinen reklamaci nahlásit neprodleně po zjištění vady zboží a po obdržení instrukcí z naší strany reklamované zboží neprodleně odeslat k nám, pokud bude odeslání reklamovaného zboží požadováno.
Zboží nezasílejte na dobírku (vyúčtování v případě vrácení peněz za zboží provádí dodavatel).